همه چیز در مورد کاشت مو به روش bht
نوشته شده توسط : dermoteb

کاشت مو به روش BHT

کاشت مو به روش bht یکی از مهمترین عوامل موثر در روشهای کاشت مو داشتن بانک موی مناسب می باشد. این بدین معنی است که  در بسیاری از روش ها فرد متقاضی کاشت مو باید بانک موی کافی و مناسبی از موهای پشت سر داشته باشد که بتوان از آنها جهت کاشت مو استفاده کرد.   ولی در برخی از افراد ممکن است این مشکل وجود داشته باشد که فرد متقاضی بانک موی کافی  نداشته باشد و یا بانک موی ضعیفی برای کاشت مو داشته باشد و این باعث شود که تقریبا برداشت مو از نواحی پشت سر وی امکان پذیر نباشد و باعث شود نتیجه دلخواه به دست نیاید. این مشکلات باعث شده است روش کاشت مو تحت عنوان BHT که مخفف عبارت Body Hair Trans  است ابداع شود.

در روش کاشت موی BHT به جای بانک مو پشت سر، موها از  سایر نقاط بدن مانند : پاها، بازوها، شکم، قفسه سینه، پشت، زیر بغل و حتی صورت با ابزاری مخصوص برداشت شده و جهت کاشت مو به کار می روند. اما باید این نکته را در نظر گرفت که گرافت های گرفته شده از بدن، از لحاظ آناتومیک با موهای گرفته شده از سر تفاوت دارند. در حالی که گرافت های گرفته شده از سر به طور کلی شامل ۱، ۲ یا ۳ مو هستند، در اغلب موارد گرافت های بدن تنها یک مو دارند.

در کاشت مو به روش bht ، موهای بدن تفاوت های زیادی با موی سر دارند؛ موهای بدن از نظر ساختار (صاف، فر و یا مجعد)، جنس، رنگ، ضخامت، تعداد و عمق فولیکول ها با موهای سر تفاوت دارند.به طور کلی، موهای اهدا کننده از پشت و یا کنار سر جهت کاشت مناسب تر می باشند و نتایج پیوند مو با موهای اهداکننده اگر نامناسب باشند نتایج مطلوب و رضایتبخش بدست نخواهد آمد.


عوارض و معایب کاشت مو به روش BHT

 

  • عوارض موقتی مثل اسکار، ورم و غیره
  • سازگار نبودن موهای بدن با پوست وموهای سر و در نتیجه عدم رشد روی سر
  • امکان تغییر ساختار موهای بدن پیوند خورده در طول زمان و تطبیق ناپذیری با موهای سر
  • بطور کلی از هر ۴ نفر که از بانک موی بدن غیر از ریش برای کاشت مو در سر استفاده کرده اند فقط یک نفر رضایت دارد. این روش یک روش فراگیر و عالی برای همه نیست ولی برای افرادی که بانک موی سر ندارند شاید بهترین روش باشد.

بیشتر بدانید:

 کاشت مو به روش DHI 

کاشت مو به روش سلول های بنیادی

کاشت مو لیزری چیست

نکات لازم قبل از  کاشت مو به روش BHT


در هر روشی از کاشت مو، بیمار نباید ۲ الی ۳ هفته قبل از کاشت، هیچ گونه دارو (مثل آسپرین) ، ویتامین ها، الکل، سیگار و قلیان مصرف کند زیرا خطر خونریزی را هنگام کاشت مو و حتی بعد از آن افزایش می دهند. لازم است که در روزی که افراد قصد انجام کاشت مو دارند، قبل از مراجعه موهای سر خوب شسته شود. 

مراقبت های بعد از کاشت مو bht

تقریبا یک هفته تا 10 روز طول می‌کشد تا پوسته ‌های کوچک روی فولیکول ‌های مویی که از قسمت های مختلف بدن جمع آوری شده اند، به ‌طور کامل از بین بروند و چند ماه طول می‌کشد تا ظاهری کاملا یکدست را مشاهده کنید.

اگر تصمیم داشتید در ناحیه‌ای که قبلا فولیکول ‌های مو جمع ‌آوری شده ‌است، عمل دومی انجام دهید، باید شش ماه صبر کنید تا نواحی مختلف به‌ طور کامل خودشان را ترمیم کنند. ویژگی‌های فولیکول ‌های موی کاشته ‌شده به‌ مرور شبیه به ویژگی ‌های مو هایی می‌ شود که قرار است دو سال بعد در آن ناحیه کاشته‌ شوند. به عبارتی دیگر، اگر فولیکول ‌های مویی که از ناحیه پشت سر گرفته‌ می‌شود به ناحیه ابروها پیوند زده شود، به ‌مرور زمان ویژگی رشد بیشتر را از خود نشان می‌ دهد. انتظار نمی‌رود که ویژگی ‌ها کاملا مشابه شود.

اگر در این روش کاشت مو، فولیکول‌ های مو از ناحیه پشت سر نیز جمع‌ آوری شود، بهتر است در نواحی بسیار مهم ناحیه ی پیوند استفاده شوند تا ظاهری طبیعی ایجاد گردد. برای مثال می‌توان به خطوط جلویی مو اشاره کرد. فولیکول ‌های موی قسمت‌ های دیگر بدن می‌توانند به‌عنوان منابعی حمایت‌کننده به ‌شمار روند، باعث افزایش پر پشتی مو شوند و در نهایت سبب رضایت کاربر در زمینه ی کاشت مو ‌شوند.

کلیه ی مراحل مراقبت های پس از کاشت همانند روش های دیگری است که ناحیه ی دونور ناحیه ی پشت سر بیمار میباشد با این تفاوت  که ناحیه ی دهنده بر روی بدن می باشد و ممکن است با توجه به آن که در کدام ناحیه از بدن باشد محدودیت هایی را شامل شود که پزشک متخصص و تیمشان پس از عمل کاشت با توجه به شرایط متفاوت هر فرد توصیه های خاصی دارند.

کاشت مو درکلینیک پوست و مو در موطب


با وجود پیشرفت هایی که در حوزه کاشت مو به وجود آمده است، همچنان موفقیت آمیز بودن یک تکنیک کاشت مو به میزان دقت و تسلط پزشک جراح وابسته است. به عبارتی زمانی که یک ابزار پیشرفته در دسترس یک پزشک متبحر باشد، نتایج مطلوب و خوبی را به همراه دارد، نه الزاما وجود تکنولوژی و امکانات به تنهایی. متخصصی که بتواند بهترین روش کاشت مو را برای هر متقاضی انتخاب کند و آن را به بهترین نحو انجام دهد، از مهمترین ملزومات یک کاشت مو موفق خواهد بود. (هزینه کاشت مو)

در کلینیک پوست و مو در تهران موطب ، به عنوان بهترین مرکز کاشت مو در ایران، با بهره مندی از جدیدترین و مدرن ترین امکانات و به واسطه حضور پزشکان مجرب و کارآزموده در این مرکز ، کاشت مو به صورت کاملا تخصصی به متقاضیان ارائه می شود و بدین ترتیب تمامی شرایط برای داشتن موهایی پرپشت و زیبا فراهم است.

معرفی خدمات کلینیک پوست و مو درموطب:

کاشت ابرو|کاشت ریش

کاشت مو بانوانکاشت مو به روش‌ fit

کاشت مو به روش‌ sut‌

کاشت مو به روش بدون جراحی micro fit

مزوتراپی مو

 

 





:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: